пятница, 29 ноября 2013 г.

Рефлексія модуля 9-10


Ураааааа!!!!!! Нарешті ми дійшли до завершального етапу нашої роботи!!!!На жаль заняття закінчуються.Працюючи з матеріалами нового модуля ,я зробила висновки щодо того,як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце диференційованого навчання. Перехід до процесу навчання,що будується навколо навчальних потреб учнів,вимагає адаптації і з боку учня, і з боку вчителя.     У диференційовагному навчанні я визначила чотири напрямки:зміст,процес,результат,середовище навчання. Щодо форм оцінювання, простими і цікавими вправами залучити до справи проблемних дітей,А як залучити обдарованих дітей,методик чимало.   Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ ,то можна сказати,що в умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів дуже широкий.     Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та поведінки вчителя під час проведення проекту. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий